تمامی شرکت های تولید کننده که در عرصه های گوناگون اقتصادی فعالیت می نمایند با هدف جلب رضایت و اطمینان مشتریان خود همواره سعی در ارائه بهتر و گسترش بخش خدمات خود دارند تا در این رهگذر با عرضه بهترین امکانات نقش موثری در گرداندن چرخ های صنعت ایفا نمایند .
شرکت تهران پک در کلیه سطوح سازمانی ،تامین رضایت خاطر مشتریان را سرلوحه امور قرار داده و تعهد به ارزش یاد شده موجب گردیده تا شرکت مسئولیت خود در قبال شما مشتریان وفادار را محدود به فروش محصولات با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت ندانسته و همراهی همیشگی و همه جانبه مشتری را پس از خرید بعنوان نخستین و اصلی ترین خط مشی شرکت در نظر داشته باشد .
شرکت تهران پک در قالب واحدهای ذکر شده مشغول به خدمت رسانی به مشتریان گرامی می باشد :

1- واحد نصب و راه اندازی


    • نصب دستگاه
بدیهی است نصب صحیح و اصولی دستگاه خریداری شده طبق استانداردهای موجود علاوه بر ایجاد امنیت و رفاه شما ضامن طول عمر دستگاه می باشد .لذا با بهره گیری از بهترین تکنسین های فنی از شروع کار همراه و همگام شما خواهیم بود .

    • آموزش نگهداری و ایمنی
انتقال دانش فنی و ارائه آن بصورت ساده و کاربردی برای شما مشتریان عزیز از وظایف و اصول اولیه به جهت مشتری مداری ,بر عهده ما می باشد .

2- واحد خدمات فنی

نگاهی کوتاه به لیست مشتریان معتبر و صاحب نام تهران پک نشان دهنده اعتبار و جایگاه این برند پیشرو در خدمات دهی به تولیدکنندگان و صاحبان صنایع می باشد .به پاس قدرانی ازاعتماد شما بر خود لازم می دانیم تا با بهره گیری از زبده ترین کارشناسان فنی به بهترین شکل پاسخگوی نیاز شما در سرویس و تعمیر دستگاه ها باشیم .خدمات فنی ارائه شده توسط شرکت تهران به شرح ذیل می باشد:

    • اعزام تعمیرکار حضوری( به محل شما )
در صورت نیاز ،مهندسین فنی شرکت ضمن صحبت با مسئول مربوطه و تعیین حدودی مشکل موجود ،بهمراه کلیه قطعات مورد نیاز در محل استقرار دستگاه حاضر و نسبت به رفع ایراد اقدام می نمایند.

    • ارائه خدمات در تعمیرگاه مرکزی
به دلیل حائز اهمیت بودن سرویس دهی کامل و بدون نقص ،کارگاهی مجهز به کلیه تجهیزات و فناوری روز به این امراختصاص داده شده است که در صورت درخواست مشتریان به جهت سرویس کامل دستگاه یا عدم امکان سرویس در محل مستقر در کارگاه ،دستگاه به تعمیرگاه مرکزی شرکت ارسال خواهد شد.

   • سرویس دهی تلفنی و آنلاین ( جدید)
با هدف راهنمائی درست مشتریان و سرعت در انجام سرویس های ضروری تمامی موارد خدمات فنی در صورت درخواست مشتری ،به واحد آنلاین ارجاع داده می شود تا با کمترین هزینه (حذف هزینه ایاب و ذهاب _ تقلیل هزینه سرویس ) و درسریعترین زمان مشکل ایجاد شده بصورت تلفنی یا ارتباط تصویری آنلاین مرتفع گردد.

3- واحد تامین و فروش قطعات یدکی

اگرچه کلیه مراحل ساخت و تولید محصولات عرضه شده توسط تهران پک با استفاده از مواد و قطعات با بالاترین کیفیت انجام میشود که ضامن کارکرد طولانی و مناسب دستگاه می باشد اما نظر به اهمیت تامین قطعات ، شرکت تهران پک اقدام به تولید و تامین تمامی قطعات دستگاه نموده وبا ایجاد واحد تامین و نگهداری قطعات بستری را فراهم نموده تا در صورت نیاز مشتریان ضمن تامین بموقع و سریع قطعات قادر به ارائه بهترین کیفیت باشد.