دستگاه های شرینک، شیرینگ، شیرینک، شرینگ، بسته بندی، وکیوم ،پلی الفین

درخواست آنلاین 09129401127

روزی حرف اول را میزدیم ، امروز حرف آخر را

بسته بندی و انتخاب رنگ مناسب

رنگ ها با خصوصیات ذهنی و روانی افراد در ارتباط هستند ,چرا که مغز انسان بطور ذاتی رنگ ها را با احساسات پیوند می دهد بعنوان مثال سفید تداعی کننده پاکیزگی, سبز یادآور طبیعت و زرد با شادی و هیجان توام می باشد .

رنگ بسته بندی باید نشان دهنده کیفیت کالا و ماهیت کارکردی شرکت شما باشد .انتخاب رنگ مناسب و خاص برای بسته بندی کالا ها علاوه بر شناساندن نام و برند کالا وعجین شدن یک رنگ خاص با کالای مورد نظر , بصورت دیداری به انتخاب راحت محصول توسط مصرف کننده  کمک خواهد کرد و هرچه در بسته بندی محصول از رنگ هایی جاندار و قوی استفاده شود میل به خرید در مشتری افزایش پیدا خواهد کرد .

با در نظر گرفتن رویکرد یاد شده شرکت تهران پک ,رنگ نارنجی را برای محصولات خود برگزیده است ,چرا که این رنگ منشا حس آرامش و شادمانی  ,انرژی مثبت ,خوش بینی ,توانمندی وایجاد گرمای درونی است .

تهران پک با در نظرگرفتن کاربرد دستگاه های شرینک در محیط های خشک کارگاهی و کارخانه ها استفاده می شود این رنگ برای اپراتور و افراد مستقر در محیط بصورت ناخودآگاه  از نظر روانی ایجاد حس شادی و آرامش خواهد کرد و همچینین در ذهن مشتریان شرکت تهران پک این رنگ وجه تمایز دستگاه های ما از سایر شرکت های ارائه دهنده خواهد بود .