دستگاه های شرینک، شیرینگ، شیرینک، شرینگ، بسته بندی، وکیوم ،پلی الفین

درخواست آنلاین 09129401127

روزی حرف اول را میزدیم ، امروز حرف آخر را

پلی الفین جدید

لازمه داشتن کسب و کار قوی در دنیای صنعتی و مدرن ،تطبیق یافتن با شرایط موجود و پیمودن روند تکامل و پرهیز از تکرار می باشد .بی راه نیست اگر ارائه خدمات نوین و معرفی محصولات جدید را همچون جریان یافتن خونی تازه در کالبد شرکت ها و سازمان ها بدانیم .
صنایع بسته بندی تهران پک سال 1399 را با عرضه خدمات آنلان در امر سرویس دهی به مشتریان  آغاز کرد و حال برآنیم در گام بعدی محصول جدید در عرصه بسته بندی و شرینک را به شما گرامیان معرفی نمائیم .
شرکت صنایع بسته بندی تهران پک در زمینه صنایع بسته بندی برای اولین بار در ایران فیلم شرینک پلی الفین POF با ضخامت 13 میکرون را به بازار عرضه کرده است.فیلم شرینک پلی الفین POF دارای ویژگی هایی خاص و منحصربفرد می باشد :
1- شفافیت بالایی دارد 
2- تلورانس ضخامت ندارد 
3- بو نمی دهد
4- سمی نیست 
5- جرم حجمی پایینی دارد 
6- اقتصادی می باشد 
7- شرایط نگداری راحتی دارد 
8- یخ نمی زند 
9- در بازار جهانی مورد تائید است 
10- مقاومت بالایی دارد 
فیلم شرینک پلی الفین POF به دلیل ویژگی های فوق الذکر قابل استفاده برای کلیه اصنافی است که در بسته بندی محصولات خود از فیلم شرینک استفاده می کنند بخصوص صنایع مواد غذایی ،صنایع آرایشی و بهداشتی و داروئی ،تولیدکنندگان وسائل کودک و… 
قابل ذکر می باشد فیلم شرینک پلی الفین بر روی تمامی دستگاه های شرینک پک ( کابینی ،ریلدار،نیمه اتوماتیک و اتوماتیک )قابل استفاده می باشد .
امید است با ارائه فیلم شرینک پلی الفین به شما فعالان عرصه اقتصاد گامی کوچک و بنیادی در عرصه محصولات بسته بندی با قیمت پائین و کیفیت مناسب برداریم.